ימי ושעות עבודה בתלוש השכר
תלוש השכר משקף את דו"ח הנוכחות של העובד ואת תנאי העסקה שנחתמו בהסכם בין העובד למעביד.
בהתאם לסעיף 24 לחוק הגנת השכר, הרישום הינו חובה, וע"כ יש להקפיד לשלוח למשרדנו בדו"ח השכר החודשי פירוט של ימי ושעות עבודה בפועל.
מאחר וצבירת ותשלום ימי חופשה, מחלה והבראה מחושבים בהתאם לימי ושעות העבודה של העובד, הרישום הינו חובה ע"מ שהתשלום יהיה נכון ותקין.
הרישום מחויב הן לעובדים חודשיים והן לעובדים שעתיים.
עדכון פרטים אישיים בטופס 101
עובד שבמהלך שנת המס חל שינוי בטופס 101 (לידת ילד/ הכנסה נוספת / ביטול הכנסה נוספת וכד') יש למלא טופס 101 חדש ולשלוח למשרדנו.
נדגיש, כי חישוב המס מושפע מהנתונים האישיים הנ"ל, ובמידה והנתונים לא יעודכנו, חישוב המס לא יהיה נכון.
קיצור שבוע העבודה למגזר הציבורי - פעימה שניה
בהתאם להסכם המסגרת במגזר הציבורי מיום ה - 17.7.23 החל מחודש שכר 10.2023 עבר המגזר הציבורי בפעימה ראשונה לשבוע עבודה בן 41 שעות שבועיות במקום 42 שעות שבועיות שהיו עד אז,
וכעת, בפעימה שניה, החל מיום 1.9.2024, עבר ל-40 שעות שבועיות.ההסכם חל לדוגמא על סייעות (תומכות חינוך) בגני ילדים, עו"ס ועוד.
שימו לב, כי קיצור שבוע העבודה יביא להעלאת שכר של העובדים ששעות עבודתם לא השתנה.